PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2017 | nr 6 | 70--72
Tytuł artykułu

Wielkie halo za mało

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podobnie jak FMCG, telekomy czy banki, również marki miast i regionów kierowane są do setek tysięcy lub milionów klientów - mieszkańców, inwestorów czy turystów. Tradycyjnie marki te sięgały po masowe, wysokobudżetowe narzędzia promocji. Nie każdego jednak stać na milionowe wydatki każdego roku. Na szczęście okazuje się, iż dobry pomysł, plan i kreatywność pozostają ciągle bronią skutecznego marketingu. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
70--72
Opis fizyczny
Twórcy
  • MarketingMiejsca
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171531596

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.