PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 4 | 19--21
Tytuł artykułu

Tanie kliki - bez wartości?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cena przeprowadzonych kampanii reklamowych jest rzeczą istotną, jednak dopiero w połączeniu z innymi czynnikami widać, co się opłaca, a czego raczej należy unikać. Można bowiem wpaść w pułapkę tanich kliknięć. A należy zawsze brać pod uwagę możliwość natrafienia na sfałszowane dane w Google Analytics. Istnieją bowiem serwisy, w których bez problemu można kupić ruch botów imitujących normalnych użytkowników. Koszt przeprowadzenia takiej pseudokampanii jest ułamkiem tego, ile kosztowałaby autentyczna kampania. A wiele oszustów może chcieć z takiej pomyłki skorzystać. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
19--21
Opis fizyczny
Twórcy
  • adCookie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171574562

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.