PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2019 | nr 11 | 10--12
Tytuł artykułu

Odpowiedzialność i hipokryzja

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W działaniach CSR bardzo łatwo o brak spójności i autentyczności. A bywa, iż dochodzi do hipokryzji. Negatywnym przykładem chybionej promocji stała się plastikowa butelka wzywająca do ochrony oceanów a wysłana pocztą do wielu środowisk dziennikarskich i influencerów. Tymczasem sam nadawca, czyli Coca-Cola niewiele zrobił aby rozwiązać problem poprzez stworzenie nowych, biodegradowalnych opakowań. Jedną z metod zapobiegającym takim pomyłkom jest CSV (Creating Shared Value), czyli Tworzenie Wartości Wspólnej. A ta koncepcja, w odróżnieniu od klasycznie pojętego CSR, zakłada pełną symbiozę działalności prospołecznej z biznesową strategią. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
10--12
Opis fizyczny
Twórcy
  • Konsorcjum FEN
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171593313

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.